Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Łydki Wspięcia na palce stojąc ze sztangą na karku

Wspięcia na palce stojąc ze sztangą na karku

Łydki

Video: Wspięcia na palce stojąc ze sztangą na karku

1. Złap sztangę nachwytem i przenieś ją za głowę, tak by była oparta o kark. 2. Stań w lekkim rozkroku, ze stopami rozstawionymi na szerokość 25-30 centymetrów. 3. W pozycji wyjściowej twój tułów a także nogi w kolanach powinny być wyprostowane. 4. Wykonaj wspięcie na palcach, próbując znaleźć się jak najwyżej. 5. Gdy osiągniesz pełen zakres ruchu zatrzymaj się. 6. Powoli zacznij opadać w dół, nie dotykając jednak podłogi piętami.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Łydki Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Złap sztangę nachwytem i przenieś ją za głowę, tak by była oparta o kark.
2. Stań w lekkim rozkroku, ze stopami rozstawionymi na szerokość 25-30 centymetrów.
3. W pozycji wyjściowej twój tułów a także nogi w kolanach powinny być wyprostowane.
4. Wykonaj wspięcie na palcach, próbując znaleźć się jak najwyżej.
5. Gdy osiągniesz pełen zakres ruchu zatrzymaj się.
6. Powoli zacznij opadać w dół, nie dotykając jednak podłogi piętami.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie stawiaj pięt na podłożu, ponieważ w te sposób rozluźnisz mięśnie łydek.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu UjCCi
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady