Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Łydki Wspięcia na palce siedząc z hantlami

Wspięcia na palce siedząc z hantlami

Łydki

Video: Wspięcia na palce siedząc z hantlami

1. Złap hantle chwytem młotkowym, 2. Usiądź na brzegu ławki poziomej w lekkim rozkrok. Nogi w kolanach powinny być zgięte (kąt prosty) a przednia część stopy wsparta na podeście. 3. Oprzyj hantle o kolana i wyprostuj plecy. 4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palce. 5. Gdy osiągniesz maksymalny zakres ruchu zatrzymaj się. 6. Powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Łydki Brak Hantle
Ławka pozioma
Izolowane Początkujący
1. Złap hantle chwytem młotkowym,
2. Usiądź na brzegu ławki poziomej w lekkim rozkrok. Nogi w kolanach powinny być zgięte (kąt prosty) a przednia część stopy wsparta na podeście.
3. Oprzyj hantle o kolana i wyprostuj plecy.
4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palce.
5. Gdy osiągniesz maksymalny zakres ruchu zatrzymaj się.
6. Powoli zacznij powracać do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ćwiczenie na mięsień płaszczkowaty, pozwalajace wypchnąć łydkę na zewnątrz i polepszające jej kształt.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu TjCpe
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady