Ośle wspięcia

Łydki

Video: Ośle wspięcia

1. Wesprzyj pochylony tułów na podniesionym zagłówku ławki skośnej. 2. Stań przednią częścią stopy na specjalnym podeście. 3. Mając wyprostowane nogi opuść pięty maksymalnie do dołu. 4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palcach tak, by jak najbardziej napiąć łydki. 5. Wstrzymaj ruch. 6. Powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Łydki Brak Brak Izolowane Początkujący
1. Wesprzyj pochylony tułów na podniesionym zagłówku ławki skośnej.
2. Stań przednią częścią stopy na specjalnym podeście.
3. Mając wyprostowane nogi opuść pięty maksymalnie do dołu.
4. Z tej pozycji wykonaj wspięcie na palcach tak, by jak najbardziej napiąć łydki.
5. Wstrzymaj ruch.
6. Powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Bardzo popularne niegdyś ćwiczenie, dziś rzadziej spotykane. Warto jednak je wykonywać, bo pozwala na osiągnięcie rozciągnięcia mięśni łydek, jak przy żadnym innym ćwiczeniu.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu Ab1Mf
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady