Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Klatka piersiowa Wyciskanie hantli na ławce skośnej z głową w dół

Wyciskanie hantli na ławce skośnej z głową w dół

Klatka piersiowa

Video: Wyciskanie hantli na ławce skośnej z głową w dół

1. Ustaw ławkę skośną tak, aby jej dłuższa część opadała w dół. 2. Chwyć w hantle nachwytem i usiądź na brzegu ławki skośnej. 3. Połóż się plecami z głową w dół. 4. Sztangielki wypchnij przed siebie na wyprostowanych ramionach tak, by znajdowały się równo nad klatka piersiową. 5. Wytrzymaj tak przez chwilę. 6. Powoli zacznij opuszczać ręce odwodząc jednocześnie łokcie jak najdalej na boki i zniżając ciężar jak najniżej. 7. Powtórz ćwiczenie
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Klatka piersiowa Brak Hantle
Ławka skośna
Złożone Początkujący
1. Ustaw ławkę skośną tak, aby jej dłuższa część opadała w dół.
2. Chwyć w hantle nachwytem i usiądź na brzegu ławki skośnej.
3. Połóż się plecami z głową w dół.
4. Sztangielki wypchnij przed siebie na wyprostowanych ramionach tak, by znajdowały się równo nad klatka piersiową.
5. Wytrzymaj tak przez chwilę.
6. Powoli zacznij opuszczać ręce odwodząc jednocześnie łokcie jak najdalej na boki i zniżając ciężar jak najniżej.
7. Powtórz ćwiczenie
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Krótki ruch w tym ćwiczeniu sprawia, że jesteśmy w stanie pracować z większym ciężarem niż na ławce płaskiej.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu Cs1Yh
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady