Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Klatka piersiowa Wyciskanie hantli na ławce skośnej

Wyciskanie hantli na ławce skośnej

Klatka piersiowa

Video: Wyciskanie hantli na ławce skośnej

1. Weź w ręce hantle i połóż się tyłem na ławce skośnej. 2. Sztangielki trzymaj nachwytem tak, jakbyś trzymał sztangę. 3. Wypchnij ciężar przed siebie, napinając mięśnie oraz pilnując, by znajdujące się równo nad klatką piersiową sztangielki się nie stykały. 4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli zacznij opuszczać ręce tak, by rozsunięte na boki łokcie znalazły się jak najniżej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Klatka piersiowa Brak Hantle
Ławka skośna
Złożone Początkujący
1. Weź w ręce hantle i połóż się tyłem na ławce skośnej.
2. Sztangielki trzymaj nachwytem tak, jakbyś trzymał sztangę.
3. Wypchnij ciężar przed siebie, napinając mięśnie oraz pilnując, by znajdujące się równo nad klatką piersiową sztangielki się nie stykały.
4. Wstrzymaj ruch na kilka sekund, a następnie powoli zacznij opuszczać ręce tak, by rozsunięte na boki łokcie znalazły się jak najniżej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie ustawiaj skosu większego niż 30- 40 stopni, gdyż w ten sposób zaangażujesz za bardzo mięśnie naramienne zamiast klatki.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu Eq3vk
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady