Przenoszenie sztangi za głowę

Klatka piersiowa

Video: Przenoszenie sztangi za głowę

1. Oprzyj się o ławkę poziomą w taki sposób, by leżała na niej jedynie górna część Twoich pleców, zaś dolną część tułowia i pośladki wisiały w powietrzu 2. Stopy rozstawione na szerokość bioder powinny mocno przylegać do podłoża, a nogi w kolanach być zgięte . 3. Chwyć sztangę nachwytem, a następnie wypchnij ja przed sienie, tak by ramiona byly lekko zgięte. 4. Z tej pozycji przenoś ciężar za głowę. 5. Gdy już osiągniesz maksymalny zakres ruchu, zatrzymaj ramiona na chwilę, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Klatka piersiowa Brak Brak Złożone Początkujący
1. Oprzyj się o ławkę poziomą w taki sposób, by leżała na niej jedynie górna część Twoich pleców, zaś dolną część tułowia i pośladki wisiały w powietrzu
2. Stopy rozstawione na szerokość bioder powinny mocno przylegać do podłoża, a nogi w kolanach być zgięte .
3. Chwyć sztangę nachwytem, a następnie wypchnij ja przed sienie, tak by ramiona byly lekko zgięte.
4. Z tej pozycji przenoś ciężar za głowę.
5. Gdy już osiągniesz maksymalny zakres ruchu, zatrzymaj ramiona na chwilę, a następnie powoli zacznij wracać do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ta wersja ćwiczenia angażuje boczne aktony najszerszego grzbietu i bardziej mięśnie obłe.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu 37vae
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady