Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Dolna część pleców Wiosłowanie w opadzie tułowia jednorącz z hantlą

Wiosłowanie w opadzie tułowia jednorącz z hantlą

Dolna część pleców

Video: Wiosłowanie w opadzie tułowia jednorącz z hantlą

1. W lewą rękę chwyć sztangielkę, tak aby palce dłoni były zwrócone w kierunku ciała. 2. Stań przy ławeczce, tak jakbyś wykonywał wykrok prawą nogą. 3. Prawą ręką przytrzymaj się ławeczki. 4. W tej pozycji wykonaj podciąganie sztangielki, zbliżając ją jak najbardziej do klatki piersiowej. 5. Gdy zgięcie w łokciu stworzy kąt prosty, zatrzymaj na chwilę ruch i powoli zacznij opuszczać ramię.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Dolna część pleców Brak Sztanga
Ławka pozioma
Izolowane Początkujący
1. W lewą rękę chwyć sztangielkę, tak aby palce dłoni były zwrócone w kierunku ciała.
2. Stań przy ławeczce, tak jakbyś wykonywał wykrok prawą nogą.
3. Prawą ręką przytrzymaj się ławeczki.
4. W tej pozycji wykonaj podciąganie sztangielki, zbliżając ją jak najbardziej do klatki piersiowej.
5. Gdy zgięcie w łokciu stworzy kąt prosty, zatrzymaj na chwilę ruch i powoli zacznij opuszczać ramię.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Jedno z podstawowych ćwiczeń na mięśnie grzbietu, ważna jest tu stabilizacja i wykonywanie ruchu powoli, bez tzw. szarpania.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu sKrTf
KOMENTARZE
  • 2016-05-02
    20:12

    ~js

    czy to ćwiczenie można robić również za pomocą kettlebell?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady