Prostowanie grzbietu na ławce

Dolna część pleców

Video: Prostowanie grzbietu na ławce

1. Oprzyj się na ławce tak, by twoje biodra kończyły się ponad jej krawędzią. 2. Zablokuj nogi o specjalne oparcie, a wyciągnięte do przodu ręce skrzyżuj na ramionach. 3. Wykonaj skłon do przodu, tak aby twój tułów z nogami stworzyły kąt prosty. 4. Powoli zacznij unosić górną partię ciała
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Dolna część pleców Brak Ławka skośna
Izolowane Początkujący
1. Oprzyj się na ławce tak, by twoje biodra kończyły się ponad jej krawędzią.
2. Zablokuj nogi o specjalne oparcie, a wyciągnięte do przodu ręce skrzyżuj na ramionach.
3. Wykonaj skłon do przodu, tak aby twój tułów z nogami stworzyły kąt prosty.
4. Powoli zacznij unosić górną partię ciała
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzeba pamiętać, że nie przekraczamy przy wyproście osi ciała, świetne ćwiczenie kompleksowo wzmacniające mięśnie grzbietu.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu 33DLc
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady