Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Dolna część pleców Martwy ciąg ze sztangą na ugiętych nogach

Martwy ciąg ze sztangą na ugiętych nogach

Dolna część pleców

Video: Martwy ciąg ze sztangą na ugiętych nogach

1. Chwyć sztangę nachwytem i trzymaj ją przed sobą, tak by ramiona swobodnie zwisały wzdłuż twojego tułowia. 2. Stań wyprostowany, ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion. 3. Z tej pozycji wykonuj skłony tułowia, opuszczając sztangę jak najniżej i zginając jednocześnie nogi w kolanach. 4. Powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Dolna część pleców Brak Sztanga
Złożone Średniozaawansowany
1. Chwyć sztangę nachwytem i trzymaj ją przed sobą, tak by ramiona swobodnie zwisały wzdłuż twojego tułowia.
2. Stań wyprostowany, ze stopami rozstawionymi na szerokość ramion.
3. Z tej pozycji wykonuj skłony tułowia, opuszczając sztangę jak najniżej i zginając jednocześnie nogi w kolanach.
4. Powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Trzymaj mocno napięte mięśnie prostowników, tzw. ?koci grzbiet?, ćwiczenie źle wykonywane może przyczynić się do poważnej kontuzji pleców.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu y98db
KOMENTARZE
  • 2015-07-10
    20:57

    ~Notabilis

    A nie powinno się prowadzić sztangi przy udach aby odciążyć kręgosłup?
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady