Martwy ciąg z hantlami

Dolna część pleców

Video: Martwy ciąg z hantlami

1. Chwyć sztangielki nachwytem i trzymaj je tak nu ramiona swobodnie opadały wzdłuż ciała. 2. Stań z sporym rozkroku, cały czas utrzymując wyprostowaną sylwetkę. 3. Z tej pozycji wykonuj skłony do przodu tak, aby sztangielki niemal dotykały podłogi, jednocześnie uginając nogi w kolanach. 4. Wróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Dolna część pleców Brak Hantle
Złożone Początkujący
1. Chwyć sztangielki nachwytem i trzymaj je tak nu ramiona swobodnie opadały wzdłuż ciała.
2. Stań z sporym rozkroku, cały czas utrzymując wyprostowaną sylwetkę.
3. Z tej pozycji wykonuj skłony do przodu tak, aby sztangielki niemal dotykały podłogi, jednocześnie uginając nogi w kolanach.
4. Wróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ćwiczenie bardzo dobre na rozgrzewkę przed klasycznym martwym ciągiem.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu h6GTe
KOMENTARZE
  • 2015-07-16
    20:49

    ~DOOM

    Nie ważne jakie ćwiczenie zawsze warto o ile robisz prawidłowo co do ilości powtórzeń to sprawdź ile razy możesz zrobić na maxa jak ci wyjdzie np:20 to rób w seriach 2/3x 15 i powinno być ok. Ja tak robię i są efekty oczywiście zwiększasz ilość z czasem do 30 powtórzeń i jak już możesz robić 30 to zwiększasz ciężar bo po co machać tyle razy...
  • 2014-07-08
    10:50

    ~SuperProTrainer

    A ja proponuję 3-4 serie po 12x-15x powtórzeń... powoli, z wyczuciem, z głową...
  • 2014-06-01
    23:08

    ~ProTrainer

    2 serie po x powtórzeń najlepiej 20 tak żebyś przy drugiej serii mógł ledwo zrobić wszystkie lub żeby wyczerpanie ("czyli twoje odpadnięte ręce")pojawi się
  • 2014-04-30
    02:24

    ~:)

    Hejo :) Małe pytanko, czy robić to ćwiczenie w seriach, czy robić dopóki ręce mi nie odpadną? :)
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady