Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenie przedramion stojąc w szerokim podchwycie

Unoszenie przedramion stojąc w szerokim podchwycie

Biceps

Video: Unoszenie przedramion stojąc w szerokim podchwycie

1. Stań przed wyciągiem dolnym w lekkim rozkroku. 2. Trzymając ręce na szerokość ramion chwyć podchwytem drążek z linką. 3. Wraz z wdechem staraj się unosić przedramiona i zbliżyć drążek jak najbliżej brody. 4. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli wracaj do pozycji początkowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Sztanga
Izolowane Początkujący
1. Stań przed wyciągiem dolnym w lekkim rozkroku.
2. Trzymając ręce na szerokość ramion chwyć podchwytem drążek z linką.
3. Wraz z wdechem staraj się unosić przedramiona i zbliżyć drążek jak najbliżej brody.
4. Wytrzymaj tak przez kilka sekund, a następnie powoli wracaj do pozycji początkowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Należy pamiętać, że każdy ruch w stawie ramiennym , sprawia,że udział w ćwiczeniu bierze także mięsień naramienny, osłabiając pracę bicepsa.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu QN1Xc
KOMENTARZE
  • 2013-07-30
    22:32

    ~hardkorowy koxu

    bardzo przydatne
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady