Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenie przedramienia z hantlą w siadzie

Unoszenie przedramienia z hantlą w siadzie

Biceps

Video: Unoszenie przedramienia z hantlą w siadzie

1. Chwyć w prawą rękę sztangielkę chwytem neutralnym (młotkowym) i usiądź z boku ławki w sporym rozkroku trzymając nogi zgięte w kolanach (kąt prosty). 2. Lewą rękę oprzyj o lewe udo. 3. Prawą połóż tak, by łokieć dotykał wewnętrznej części prawego uda. 4. Unieś przedramię tak, by sztangielka zatrzymała się na wysokości klatki piersiowej. 5. Wstrzymaj ruch na kilka sekund. 6. Powolnym, ale płynnym ruchem powróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Biceps Brak Hantle
Ławka pozioma
Izolowane Początkujący
1. Chwyć w prawą rękę sztangielkę chwytem neutralnym (młotkowym) i usiądź z boku ławki w sporym rozkroku trzymając nogi zgięte w kolanach (kąt prosty).
2. Lewą rękę oprzyj o lewe udo.
3. Prawą połóż tak, by łokieć dotykał wewnętrznej części prawego uda.
4. Unieś przedramię tak, by sztangielka zatrzymała się na wysokości klatki piersiowej.
5. Wstrzymaj ruch na kilka sekund.
6. Powolnym, ale płynnym ruchem powróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

W tym ćwiczeniu ważna jest pełna stabilizacja tułowia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu MjJyi
KOMENTARZE
  • 2016-02-23
    14:58

    ~ZakrzewskiJakub

    Jestem Jakub Zakrzewski i nie potrafię tego ćwiczenia.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady