Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenie hantli stojąc w chwycie młotkowym

Unoszenie hantli stojąc w chwycie młotkowym

Biceps

Video: Unoszenie hantli stojąc w chwycie młotkowym

1. Stan w lekkim rozkroku z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. 2. Złap hantle chwytem młotkowym. 3. Trzymając ramiona luźno zwisające wzdłuż ciała postaraj się wyprostować ciało. 4. Z tej pozycji unoś hantle aż do momentu, gdy zgięcie w łokciach nie przekroczy kąta prostego. 5. Wytrzymaj tak przez chwilę i spokojnie opuszczaj ciężar, powracając do pozycji początkowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Stan w lekkim rozkroku z nogami rozstawionymi na szerokość bioder.
2. Złap hantle chwytem młotkowym.
3. Trzymając ramiona luźno zwisające wzdłuż ciała postaraj się wyprostować ciało.
4. Z tej pozycji unoś hantle aż do momentu, gdy zgięcie w łokciach nie przekroczy kąta prostego.
5. Wytrzymaj tak przez chwilę i spokojnie opuszczaj ciężar, powracając do pozycji początkowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Nie wykonuj zbyt dużym ciężarem, bo mięśnie przedramienia w znaczny sposób przejmą pracę w tym ćwiczeniu.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu JfmDe
KOMENTARZE
  • 2016-09-07
    11:46

    ~qaz

    " ...unoś hantle aż do momentu, gdy zgięcie w łokciach nie przekroczy kąta prostego" - na filmie (T: 00:18) raczej sporo przekroczony jest kąt prosty
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady