Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenie dłoni ze sztangielkami

Unoszenie dłoni ze sztangielkami

Biceps
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Hantle
Ławka pozioma
Izolowane Początkujący
1. Chwyć w dłonie hantle chwytem neutralnym (młotkowym) i usiądź z boku ławki w niewielkim rozkroku trzymając nogi zgięte w kolanach (kąt prosty).
2. Przedramiona oprzyj na kolanach, tak aby same dłonie z hartali wisiały w powietrzu.
3. Napinając bicepsy postaraj się unieść dłonie jak najwyżej.
4. Wytrzymaj tak przez chwilę, a następnie powili zacznij opuszczać dłonie, stając się maksymalnie rozciągnąć przedramiona
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu Qgf7e
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady