Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Unoszenia przedramion na modlitewniku

Unoszenia przedramion na modlitewniku

Biceps

Video: Unoszenia przedramion na modlitewniku

1. Złap sztangę podchwytem, tak by dłonie były rozstawione na szerokość ramion. 2. Zajmij miejsce przy modlitewniku. 3. Ramiona powinny lekko opadać w dół, a łokcie być oparte o podpórkę przyrządu. 4. Unosząc przedramiona ze sztangą staraj się napinać bicepsy. 5. Gdy zgięcie w łokciach będzie tworzyło kąt 90 stopni zatrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać ręce.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Sztanga
Modlitewnik
Izolowane Początkujący
1. Złap sztangę podchwytem, tak by dłonie były rozstawione na szerokość ramion.
2. Zajmij miejsce przy modlitewniku.
3. Ramiona powinny lekko opadać w dół, a łokcie być oparte o podpórkę przyrządu.
4. Unosząc przedramiona ze sztangą staraj się napinać bicepsy.
5. Gdy zgięcie w łokciach będzie tworzyło kąt 90 stopni zatrzymaj ruch, a następnie powoli zacznij opuszczać ręce.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Izoluj maksymalnie ruch poprzez całkowite oparcie ramienia o ławeczkę i nie odrywaj go.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu dvuHb
KOMENTARZE
  • 2015-03-29
    18:12

    ~Ehe

    Dlaczego opis nie jest zgodny z filmem? "5. Gdy zgięcie w łokciach będzie tworzyło kąt 90 stopni zatrzymaj ruch,[...] " Na filmie podnosi do końca
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady