Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Uginanie przedramion z hantlami trzymanymi podchwytem

Uginanie przedramion z hantlami trzymanymi podchwytem

Biceps

Video: Uginanie przedramion z hantlami trzymanymi podchwytem

1. Chwyć w dłonie sztangielki podchwytem. 2. Stań prosto z nogami rozstawionymi na szerokość bioder. 3. Twoje ramiona powinny swobodnie opadać wzdłuż ciała. 4. Zaczynając od słabszego ramienia (zwykle lewe) napnij biceps i zacznij unosić przedramię ze sztangielką do góry, aż znajdzie się na wysokości twarzy. 5. Wstrzymaj ruch, a następnie powoli, ale płynnie zacznij powracać do pozycji wyjściowej. 6. To samo powtórz prawą ręką
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Na rzeźbę
Biceps Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Chwyć w dłonie sztangielki podchwytem.
2. Stań prosto z nogami rozstawionymi na szerokość bioder.
3. Twoje ramiona powinny swobodnie opadać wzdłuż ciała.
4. Zaczynając od słabszego ramienia (zwykle lewe) napnij biceps i zacznij unosić przedramię ze sztangielką do góry, aż znajdzie się na wysokości twarzy.
5. Wstrzymaj ruch, a następnie powoli, ale płynnie zacznij powracać do pozycji wyjściowej.
6. To samo powtórz prawą ręką
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Musisz wiedzieć, że ćwiczenia jednorącz dają dużo większa liczbę bodźców nerwowych do mózgu, ponieważ nie ma potrzeby rozdzielania ich na druga kończynę.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu psYnc
KOMENTARZE
  • 2015-01-20
    22:24

    ~mmizuu

    jedno z moich ulubionych :)
  • 2013-08-28
    15:54

    ~Ktotam

    Łatwe ćwiczenie ale długo się czeka na efekty.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady