Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Biceps Uginanie przedramion siedząc na ławce skośnej

Uginanie przedramion siedząc na ławce skośnej

Biceps

Video: Uginanie przedramion siedząc na ławce skośnej

1. Chwyć podchwytem hantle i połóż się tyłem na ławce skośnej ustawionej pod katem 45 stopni. 2. Pozwól ramionom swobodnie opadać, jednocześnie kontrolując, by wewnętrzna strona dłoni była zwrócona do przodu. 3. Biorąc wdech staraj podnosić ciężar uginając ręce w łokciach i jak najbardziej napinając bicepsy. 4. Wytrzymaj tak przez chwilę, a następnie wraz z wydechem zacznij opuszczać hantle.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Biceps Brak Hantle
Izolowane Początkujący
1. Chwyć podchwytem hantle i połóż się tyłem na ławce skośnej ustawionej pod katem 45 stopni.
2. Pozwól ramionom swobodnie opadać, jednocześnie kontrolując, by wewnętrzna strona dłoni była zwrócona do przodu.
3. Biorąc wdech staraj podnosić ciężar uginając ręce w łokciach i jak najbardziej napinając bicepsy.
4. Wytrzymaj tak przez chwilę, a następnie wraz z wydechem zacznij opuszczać hantle.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Rozciągając mięsień, opuszczając całkiem ramiona, ale nie rozluźniając uzyskasz dodatkowy bodziec dla wzrostu siły i wielkości mięśnia.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu NNeVi
KOMENTARZE
  • 2014-04-17
    22:14

    ~mastery

    Bardzo dobrze sie wypowiedzial, ale kilka szczegółów nie zostało tu zawartych, odsyłam do pozycji www.bit.ly/1qAxy44
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady