Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Wznosy hantli bokiem w górę

Wznosy hantli bokiem w górę

Barki

Video: Wznosy hantli bokiem w górę

1. Stan w lekkim rozkroku. 2. W obie ręce chwyć hantle nachwytem. Ramiona powinny biec wzdłuż ciała. 3. Z tej pozycji, nie wyprostowując do końca ramion, staraj się unosić je szerokim łukiem do barków. 4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund, a następnie powoli wróć do pozycji wyjściowej.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Hantle
Złożone Początkujący
1. Stan w lekkim rozkroku.
2. W obie ręce chwyć hantle nachwytem. Ramiona powinny biec wzdłuż ciała.
3. Z tej pozycji, nie wyprostowując do końca ramion, staraj się unosić je szerokim łukiem do barków.
4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund, a następnie powoli wróć do pozycji wyjściowej.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Wykonując w siadzie zmniejszasz udział mięśni nóg i tułowia, zwiększając izolacje barków.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj pierwszy znak kodu yE5bb
KOMENTARZE
  • 2014-08-24
    02:26

    ~BLACKHUMMER

    WK SRAĆ MU SIĘ CHCE
  • 2014-03-20
    12:34

    ~WK

    co on sie tak spina ;)
  • 2013-03-12
    21:09

    ~dzieki

    fajne
  • 2013-02-25
    07:52

    ~blabla

    "TRENER RADZI: Wykonując w siadzie zmniejszasz udział mięśni nóg i tułowia, zwiększając izolacje barków." To chyba komentarz (porada) do innego ćwiczenia, bo to się wykonuje na stojąco.
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady