Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce

Klatka piersiowa

Video: Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce

1. Chwyć w ręce hantle i usiądź na brzegu ławki, opierając je o kolana. 2. Z tej pozycji przejdź do leżenia na plecach. 3. Hantle trzymaj tak, jakbyś miał w dłoniach sztangę. Twoje łokcie powinny być szeroko rozstawione i tworzyć z barkami linię prostą. 4. Biorąc wdech wyciskaj ciężar przed siebie, prostując ręce w łokciach. 5. Wstrzymaj ruch a następnie powoli powracaj do pozycji wyjściowej aż do momentu, gdy hantle nie znajdą się na wysokości klatki
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Klatka piersiowa Brak Hantle
Ławka pozioma
Złożone Początkujący
1. Chwyć w ręce hantle i usiądź na brzegu ławki, opierając je o kolana.
2. Z tej pozycji przejdź do leżenia na plecach.
3. Hantle trzymaj tak, jakbyś miał w dłoniach sztangę. Twoje łokcie powinny być szeroko rozstawione i tworzyć z barkami linię prostą.
4. Biorąc wdech wyciskaj ciężar przed siebie, prostując ręce w łokciach.
5. Wstrzymaj ruch a następnie powoli powracaj do pozycji wyjściowej aż do momentu, gdy hantle nie znajdą się na wysokości klatki
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Wersja z rotacją hantli do wewnątrz pozwala się skupić na środkowych aktonach klatki piersiowej.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu A11Mg
KOMENTARZE
  • 2014-08-29
    14:41

    ~Pablo

    Genialne... wrzucone do Barków a jak wejdziemy w ćwiczenie to "klatka piersiowa"
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady