Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Wyciskanie hantli nad głowę siedząc na piłce do ćwiczeń

Wyciskanie hantli nad głowę siedząc na piłce do ćwiczeń

Barki
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Hantle
Piłka do ćwiczeń
Złożone Średniozaawansowany
1. Usiądź na piłce w lekkim rozkroku.
2. Chwyć w dłonie hantle a następnie unieś je tuż nad barkami tak, by ich wewnętrzna strona była skierowana do przodu.
3. Wyprostuj plecy.
4. Wraz z wdechem staraj się unieść sztangielki nad głowę tak, by nie łączyć rąk w górze,
5. Wytrzymaj w tej pozycji chwilę, a następnie płynnym ruchem opuść ręce
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu fsn8d
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady