Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Unoszenie sztangi na prostych przedramionach

Unoszenie sztangi na prostych przedramionach

Barki

Video: Unoszenie sztangi na prostych przedramionach

1. Stań w lekkim rozkroku, tak by stopy były rozstawione na szerokość bioder. 2. Chwyć sztangę z łamanym gryfem nachwytem. 3. Trzymając ręce wzdłuż ciała powoli unoś sztangę przed sobą, aż do momentu, gdy nie stworzy z barkami linii prostej. 4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund. 5. Powoli zacznij opuszczać ręce.
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Sztanga z łamanym gryfem
Izolowane Początkujący
1. Stań w lekkim rozkroku, tak by stopy były rozstawione na szerokość bioder.
2. Chwyć sztangę z łamanym gryfem nachwytem.
3. Trzymając ręce wzdłuż ciała powoli unoś sztangę przed sobą, aż do momentu, gdy nie stworzy z barkami linii prostej.
4. Wytrzymaj w tej pozycji przez kilka sekund.
5. Powoli zacznij opuszczać ręce.
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Ugnij lekko ręce w stwach łokciowych, aby ich nadto nie obciążać. Nie zapominaj o powolnym opuszczaniu. Gryf nie może opadać siłą grawitacji.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj drugi znak kodu dBk9b
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady