Forma Atlas ćwiczeń Baza ćwiczeń Barki Arnoldki w pozycji siedzącej

Arnoldki w pozycji siedzącej

Barki

Video: Arnoldki w pozycji siedzącej

1. Usiądź na skraju ławki 2. Chwyć hantle podchwytem. 3. Trzymając zgięte w łokciach ręce przy tułowiu rozpocznij ćwiczenie wypychając ciężar nad głowę. 4. Podczas wyciskania hantli obracaj dłonie tak, by nad głową trzymać je w nachwycie. 5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powili wracaj do pozycji wyjściowej
Typ Mięsień Inne mięśnie Sprzęt Rodzaj Poziom
Na siłę
Barki Brak Hantle
Ławka pozioma
Złożone Średniozaawansowany
1. Usiądź na skraju ławki
2. Chwyć hantle podchwytem.
3. Trzymając zgięte w łokciach ręce przy tułowiu rozpocznij ćwiczenie wypychając ciężar nad głowę.
4. Podczas wyciskania hantli obracaj dłonie tak, by nad głową trzymać je w nachwycie.
5. Wstrzymaj na chwilę ruch, a następnie powili wracaj do pozycji wyjściowej
Rafał Kula, trener osobisty Spartan

Rafał Kula

trener osobisty Spartan

TRENER RADZI:

Zacznij rotacje od samego początku ruchu. Ćwiczenie wymyślone przez samego Arnolda Schwarzeneggera.
SKOMENTUJ ĆWICZENIE:

  
Podaj czwarty znak kodu MMHGk
KOMENTARZE
  • 2015-07-07
    11:01

    ~śmieszek

    oddychaj gościu a nie strzelasz miny :D
  • 2015-06-23
    23:42

    ~Arnold

  • 2015-06-23
    23:42

    ~Arnold

    Najsuperaśniejsze ćwiczenie EVER!
Sprawdź w WP.pl
  • Sport - najnowsze informacje ze świata sportu
Ekspert radzi

Tomasz Gać - trener osobisty, fizjoterapeuta i specjalista przygotowania motorycznego. Właściciel firmy świadczącej usługi z zakresu treningu indywidualnego i poradnictwa dietetycznego.      

Strona autora Zobacz porady